marți, 11 ianuarie 2011

Tara Duncan by Sophie Audouin-Mamikonian


Tara Duncan este un roman francez scris de Sophie Audouin-Mamikonian. Prima carte tradusă în limba română a fost publicată în 2007 de către editura Corint, următoarele 5 fiind publicate în anii următori. În limba franceză există doar 8 din cele 10 cărți prezise de autoare. În ordine, ele sunt:
* Tara Duncan: Magicienii Sorțitori (Les Sortceliers, 2003)
* Tara Duncan: Cartea Interzisă (Le Livre interdit, 2004)
* Tara Duncan: Sceptrul Blestemat (Le Sceptre maudit, 2005)
* Tara Duncan: Dragonul Renegat (Le Dragon renégat, 2006)
* Tara Duncan: Continentul Interzis (Le Continent interdit, 2007)
* Tara Duncan: În capcana lui Magister (Dans le piège de Magister, 2008)
* Tara Duncan: Invazia Fantomelor (L'Invasion fantôme, 2009)
* Tara Duncan: Împărăteasa malefică (L'Impératrice maléfique, 2010)
Ultima carte care a aparut in decembrie 2010 este a 6 carte 'Capcana lui Magister'.

Tara Duncan este o serie fantasy creata de Sophie Audouin-Mamikonian, personajul principal fiind o eroină numită Tara'tylanhnem T'al Barmi Santa Ab Ab T'al Maru Duncan zisa si Tara Duncan. Aceasta descopera ca este mostenitoarea imperiului Omois, acesta fiind cel mai mare imperiu din 'AltaLume'. Tara impreuna cu prietenii ei trec prin mai multe 'peripeti'. Personajul principal negativ al povesti este Magister care incearca sa se foloseasca de Tara pentru a obtine niste obiecte demonice.Fara succes pana acum [vol 5].
Eu una am de terminat alte carti de care m-am apucat deci, vol. 6 ma asteapta frumos pe raftul biblioteci. Seria Tara Duncan a fost printre primele mele carti de gen fantasy , aceasta mi-a starnit imaginatia si mi-a dat gustul literaturi intr-un mod placut fara cusur..
Oricat sper ca (,) cat de curand sa reincep seria Tara Duncan pentru ca in ciuda grosimi carti o termin repede .
SITE OFFICAL TARA DUNCAN: TARA DUNCAN.com
COMENZI ONLINE: GRUPUL CORINT.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu